آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

تداوم وضعیت آبی در مشهد|خداحافظی خراسان رضوی با رنگ نارنجی کرونایی (۲۳ مهرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۹۵۹۹
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
تداوم وضعیت آبی در مشهد|خداحافظی خراسان رضوی با رنگ نارنجی کرونایی (۲۳ مهرماه ۱۴۰۱)
 رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هم اکنون مشهد و ۱۹ شهرستان استان خراسان رضوی، در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته‌اند و رنگ نارنجی کرونایی از نقشه جغرافیایی این استان رخت بر بسته است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان کاشی اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارتخانه هم اینک شهر‌های مشهد، تایباد، بینالود، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، گلبهار، خواف، داورزن، درگز، رشتخوار، زاوه، خوشاب، سرخس، صالح آباد، فیروزه، قوچان، مه ولات، نیشابور و زبرخان در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی هستند، ادامه داد: هیچ یک از شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز و حتی نارنجی کرونایی قرار ندارد.

تداوم وضعیت آبی در مشهد|خداحافظی خراسان رضوی با رنگ نارنجی کرونایی (۲۳ مهرماه ۱۴۰۱)

بستری ۶۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در خراسان رضوی را همچنان رو به کاهش دانست و گفت: در شبانه روز گذشته، ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی بستری شده اند و شمار کل بستری شدگان مبتلا به کرونا به ۶۷ بیمار رسیده است.

دکتر پهلوان افزود: هم اکنون ۱۶ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته هیچ موردی از فوت ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ثبت و گزارش نشده است.

پهلوان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون یک میلیون و ۹۲۴ هزار و ۳۳۰ تست آزمایشگاهی در این مجموعه انجام شده است و ۵۲۹ هزار و ۷۴۳ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۵۳ هزار و ۶۰۹ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت چهار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴ هزار و ۵۱۰ تن رسیده است.

تا کنون هفت میلیون و ۳۲۸ هزار و ۷۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۱۲۰ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا امروز ۶۵ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۴۲ دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۸۷ دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۵۴ دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا در کشور تزریق شده و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۱۸۳ دُز رسیده است.

هم اینک ۱۹ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۲۰۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->